Čtyřkolky, dovoz automobilů, autoservis

+420 603 581 838


Gladiator X850 V-Twin EPS

Výkonná pracovní čtyřkolka 4x4 s motorem o objemu 800ccm s maximálním výkonem až 50 kW v offroad úpravě. Gladiator X850 je vhodným společníkem pro zábavu i práci! O skvělý pocit z řízení se stará posilovač řízení již v základní verzi a parádní systém zavěšení kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů.

O přenos výkonu se stará kanadský bezúdržbový bezespojkový variátor CV Tech. Čtyřkolka je vybavena elektrickou 4x4 uzávěrkou předního diferenciálu a plně automatickým samosvorným zadním diferenciálem. Podvozek čtyřkolky je odpružen víceprvkovými tlumiči čtvrté generace s progresivně vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti.

Na náš rumunský test z roku 2018 se můžete podívat v sekci Novinky.

  • 5 let záruka na stroj a doživotní na rám *
  • Extrémně výkonný nový 800 ccm motor s válci do “V”
  • EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně 
  • Elektronické vstřikováni Delphi (USA)
  • Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu 
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • Zcela nové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti
  • Nový systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů 
  • Speciální prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšující světlou výšku
  • Rozměrné ergonomické plastové ochranné kryty řidítek s výztuhou
  • Elegantní a praktické 14 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné 26” víceplátnové pneumatiky CST Abuzz s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3000 lbs s vodicími rolnami
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky
  • Komfortní sedačka spolujezdce s opěrkou a integrovanými madly
  • Přední i zadní masivní plastové nosiče Lock n' Ride
  • Výměnné pružné lemy blatníků z měkčeného plastu (volitelně)
  • Špičkové přední i zadní LED osvětlení
  • Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
  • Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
  • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)

​* platí pro prvního majitele, který není podnikatelem, záruka 5 let platná při nákupu nového stroje v termínu od 30.3. do 31.7.2020

Cena: 231.990,- Kč

Cena obsahuje:

Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" alu kola, odolné víceplátnové pneu CST Abuzz, silný naviják, homologované tažné zařízení, víceprvkové odpružení, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!

Příplatková výbava

Dostupné barvy: černá, oranžová (+1.000,-), listová kamufláž "True timber" (+5.000,-)

Paket Snowblaster - příplatek 10.000,- za radlici a zateplené rukávy nebo vyhřívané gripy

Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.

CFMOTO Gladiator X850 v Rumunsku

Parametry:

Benzinová nádrž: 30 litrů
Olej motorový: N/A
Délka: 2310 mm
Šířka: 1250 mm
Výška: 1420 mm
Rozvor: 1480 mm
Suchá hmotnost: 430 kg 
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) / uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 26x9-14
Zadní pneu: 26x11-14
Brzdový systém:
Brzdy přední: Kotoučové hydraulické
Brzdy  zadní: Kotoučové hydraulické
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní  Nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena
Tlumiče Nové víceprvkové odpružení IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru: (homolog.) 45 kW/7250 ot.
Výkon motoru: (off-road úprava) 50 kW(68k)/7000 ot./min.
Točivý moment: (off-road úprava) 75 Nm/6000 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 76,2 mm
Objem motoru: 800 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Plnění motoru: Elektronické vstřikování Delphi EFI (USA)
Zapalování: ECU Delphi
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
 

Fotka 26

Fotka 25

Fotka 24

Fotka 23

Fotka 22

Fotka 21

Fotka 20

Fotka 19

Fotka 18

Fotka 17

Fotka 16

Fotka 15

Fotka 14

Fotka 13

Fotka 12

Fotka 11

Fotka 10

Fotka 9

Fotka 8

Fotka 7

Fotka 6

Fotka 5

Fotka 4

Fotka 3

Fotka 2

Fotka 1


Rychlý kontakt

Auto JARI ŽAMBERK

Jaromír Lom
Do Kotle 1380
564 01 Žamberk

IČO:44402953

Mob.: 603 581 838
E-mail:


© 2020, AUTO JARI Žamberk - všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑